شهردارپیربازارخبرداد:

دیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر شهرپیربازار رشت

کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 15 January 2023

دیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشتدیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادرشهرپیربازار رشت

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک

شهردارپیربازارخبرداد:

دیدار با مادران شهدا به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر
شهرپیربازار رشت


در این مراسم میلادشفقی شهردار با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: آرامش امروز کشور مدیون دلاوری‌های جوانانی است که جان بر کف برای دفاع از خاک ایران به جنگ با دشمن رفته و بدون هیچ‌ چشمداشتی از این مرز و بوم دفاع کرده‌اند.

وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرلوحه همه امورات قرار بگیرد.

میلاددشفقی بیان داشت: اگر امروز به دیدار خانواده شهدا میرویم و از آنان تجلیل می‎کنیم باید عملی باشد و در مقام عمل قدردان این شهیدان باشیم، تجلیل عملی به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.
درهمین راستا ریس شورای شهرپیربازاربه خبرنگار تابناک گفت: با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم و معزز شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

اصغرتوفیقی، مادران شهداء را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی، ابراهیموار فرزندان خود را در سر اخلاص به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاندند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب و کشور نمودند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.

در پایان دیدارازخانواده معززشهدا ازسوی مجموعه شهرداری وریس واعضای شورای شهر پیربازارباتقدیم لوح تقدیروهدایا تجلیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار