اردبیل میزبان دو رویداد بین‌المللی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: اردبیل در طول سال ۲۰۲۳ میلادی میزبان دو رویداد بین‌المللی در حوزه گردشگری می‌شود به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه هماهنگی حضور در شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای در محل وزارت خارجه، گفت: استان اردبیل در طول سال ۲۰۲۳ میلادی میزبان دو رویداد بین‌المللی با حضور سفرا و وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 03 January 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: نشست سفرای کشور‌های عضو اکو به عنوان اولین رویداد بین‌المللی قبل از عید در اردبیل برگزار و در این رویداد برنامه‌های پیش بینی شده سازمان اکو برای سال آینده بررسی می‌شود که می‌تواند فرصت مناسبی برای اردبیل و آمادگی برای نشست وزرای گردشگری اکو باشد.

او تاکید کرد: سفرای کشور‌های عضو اکو در سفر به اردبیل از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید خواهند کرد و تیم‌های رسانه‌ای به همراه چند سازمان بین‌المللی و دبیرکل اکو هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

محمدی ادیب ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک رویداد بین‌المللی است و برگزاری این رویداد به بهترین شکل نیازمند عزم ملی است که نقش وزارت خارجه هم در این موضوع بسیار مهم است. مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی وزارت امور خارجه نیز در این جلسه گفت: اهمیت گردشگری باعث شده است که کمیته ویژه‌ای در دبیرخانه اکو تشکیل شود و موضوع مهم امسال سازمان اکو رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار