استاندار گیلان:

قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام می‌شود

کد خبر: ۱۰۸۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ 26 December 2022

رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه معوقات چایکاران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام شده و تلاش می‌کنیم قیمت منصفانه‌ای در این بخش در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگارتابناک، اسدالله عباسی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مشکلات و چالش‌های صنعت چای در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به تولیدات کشاورزی بویژه صنعت چای یکی از برنامه مهم و راهبردی دولت سیزدهم است که با جدیت در گیلان دنبال می‌شود.

وی چای را یکی از محصولات استراتژیک و حیاتی گیلان برشمرد و بیان کرد: تقویت زنجیره ارزش تولید و بهره وری در صنعت چای باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه معوقات چایکاران به زودی پرداخت می‌شود، گفت: قیمت گذاری برگ سبز چای به زودی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم قیمت منصفانه‌ای را در این بخش در نظر بگیریم تا رضایتمندی در هر دو بخش کشاورز و صنعت ایجاد شود.

عباسی با اشاره به تشکیل جلسه زودهنگام با وزیر جهاد کشاورزی در راستای حل مشکلات و چالش‌های پیش روی کشاورزی استان، بیان کرد: در حال دسته بندی مشکلات و موانع تولیدات کشاورزی گیلان هستیم تا در راستای رفع آن اقدامات بعدی را برداریم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار