افتتاح ۲۲ طرح ورزشی در مدارس استان یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ طرح ورزشی در مدارس استان افتتاح شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 18 October 2022

 مراسم افتتاح هزار و ۱۷ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی، صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم از افتتاح ۲۲ طرح از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: ۷۶ طرح ورزشی تا پایان سال برای استفاده دانش آموزان، والدین و فرهنگیان در استان احداث خواهد شد.


محمدکاظم رحیمی نژاد با بیان اینکه قرارداد ساخت این طرح‌ها با وزارت آموزش و پرورش امضا شده است، افزود: با احداث این فضا‌های ورزشی به ویژه در مدارس دخترانه و کم برخوردار، اقدام موثری در افزایش سرانه‌های ورزشی دانش آموزی صورت می گیرد.


وی تصریح کرد: در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه، مهمترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه ورزشی است و این مهم از طریق کمک به تامین، بهسازی، بهینه سازی، تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی داخل مدارس میسر می‌شود.


رحیمی نژاد ادامه داد: مشارکت حداکثری سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی، کمک‌های مردمی و خیرین در زمینه جلب حمایت و استفاده از ظرفیت شورا‌های برنامه ریزی و آموزش و پرورش در سطح شهرستان و مناطق برای جذب اعتبارات بیشتر موجب ارائه خدمات گسترده‌تر در این زمینه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار