سارقان حرفه ای در پاسارگاد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری باند سرقت از اماکن خصوصی با اعتراف به بیش از 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 03 October 2022

تابناک فارس به نقل از پانا: سرهنگ مصطفی توکلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان و در راستای افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح دستگیری و برخورد با سارقان باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات فنی و بررسی‌های دقیق ماموران منجر به شناسایی چهار نفر سارق سابقه دار شد.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهمان در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را دستگیر و مقادیری کنتور آب، کابل های برق دوربین مداربسته و محصولات باغی به ارزش350 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ "توکلی" خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی از متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده اما با ارائه سوابق و مستندات به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات و اقدامات در خصوص کشف سایر سرقت ها و دستگیری سایر همدستان و مالخران ادامه دارد، گفت: در این زمینه یکی از مالخران دستگیر و مالباختگان شناسایی و همچنین متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در پایان با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به ‌معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار