اجرای تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز با قدرت

معاون عمراني استانداري تهران گفت: اجرای احکام تخریب در ساخت و سازهای غیر مجازدر اراضی ملی، حریم راه و آب و... با قدرت اعمال مي شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵ 04 March 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،حسن کریمی، معاون فنی و عمرانی استانداری تهران در جلسه رسیدگی به مشکلات دو بخش لواسانات و رودبارقصران که در بخشداری لواسانات برگزار شد، ضمن تشکر از فرماندار شمیرانات و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، به کاهش تخلفات طی یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: سیاست استانداری و دولت در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز سیاست پیشگیرانه و مبتنی بر ساماندهی  ساخت و ساز ها است.

وی  بیان داشت: اجرای احکام تخریب در ساخت و سازهای غیر مجازدر اراضی ملی، حریم راه و آب و... با قدرت اعمال مي شود.

کریمی  گفت: با توجه به وضعیت های خاص شمیرانات و اهمیت اجرای سیاست های استاندار تهران و ملاحظه شرایط گردشگری و اهمیت سد لتیان لازم است دقت نظر و تدابیر لازم در روند اجرای طرح ها و برنامه  های عمرانی در نظر گرفته شود.

معاون فنی و عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان قوی تر و فعالتر از گذشته شده است از این ستاد خواست با جدیت  تمام نسبت به ساماندهی و پیشگیری ساخت و ساز های غیر مجاز  در حوزه های شهری و روستای مبادرت ورزند.

کریمی از ادارات منابع طبیعی و آبخیز داری خواست تا اقدامات لازم را  نسبت به تحویل اراضی ملی حریم شهرها به شهرداری ها به منظور احداث و راه اندازی فضای سبز در قبال دریافت طرح معمول دارند.

معاون استاندار تهران با اشاره به مشکلات حاصل از تخلیه نخاله در حاشیه راه های و ورودی شهرها ، از تشکیل کمیته ویژه ساماندهی مقابله با تخلیه نخاله در حاشیه راه ها و و اجرای سریع تصمیمات اتخاذ شده در این کمیته خبر داد.

 کریمی ساماندهی رستوران های حاشیه رودخانه جاجرود را ضروری دانست و خواهان مجهز شدن رستوران ها به سیستم پکیج تصفیه فاضلاب پیشنهادی شرکت آب منطقه ای با همکاری بخشداران و دستگاه های ذیربط شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار