اختصاص زمین برای آبرسانی به فریدونشهر و سمیرم

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: بسیج سازندگی استان اصفهان به منظور ایجاد شبکه آبرسانی در فرویدونشهر و سمیرم تا روز شنبه مکلف به تحویل زمین شدند.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ 01 May 2022

مهران زینلیان اظهار داشت: سه روستای فریدونشهر، نایین و سمیرم در گام اول برای ایجاد قرارگاه آب و تامین آب روستاهای محروم مشخص شدند.

وی با بیان اینکه نایین تاکنون به کمک بسیج سازندگی استان اصفهان از سال گذشته آغاز و تاکنون بالغ بر پنج کیلومترمسیر برای شبکه انتقال آب زده شده است، گفت: به منظور سرعت‌بخشی در این امر لازم شد که لیست تجهیزات مورد نیاز از سوی بسیج سازندگی استان اعلام و با تشریک مساعی دیگر دستگاه‌ها از جمله ارتش، استانداری، راه‌وشهرسازی  وغیره با تامین بیل مکانیکی و تجهیزات مورد نیاز برای حفر خطوط انتقال آب در مناطق محروم کمک شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان ایجاد قرارگاه آب را تنها مختلف به روستاهای محروم ندانست و در مناطق محروم شهرها هم این اقدام صورت خواهد گرفت، گفت: باید ۳۶۰ کیلومترشبکه آبرسانی در نایین برای انتقال آب شرب به مردم شکل بگیرد.

زینلیان از فرمانداران سه شهرستان فریدونشهر، نایین و سمیرم خواست که بر روی عملکرد شبکه آبرسانی به مناطق محروم این شهرستان‌ها نظارت لازم را داشته باشند، بیان داشت: تا آخر خردادماه باید شبکه آبرسانی سه منطقه در نظر گرفته شده به اتمام برسد.

وی خواستار استمرار نشست‌های جهاد آبرسانی زیر نظر استانداری با متولیان شد و گفت: تنها در لوای هماهنگی و همکاری بین دستگاهی می‌توان هرچه سریعتر آب را بدست مردم مناطق محروم در سطح استان اصفهان رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار