کشف ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

  فرمانده انتظامی استان از کشف ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های ۱۰ ماهه نخست پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۲۰۹ نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد. 
کد خبر: ۱۰۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 27 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود:در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر باز تعریف و برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به کشف ۸تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۱۰ماهه نخست امسال و افزايش ۲۸درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته در عملیات های پلیس استان مرکزی ادامه داد:در این عملیات ها تعداد ۲۰۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۸باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات های برون استانی افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.
سردار مفخمی شهرستانی اجرای طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی دانست و گفت: در ۱۰ماهه نخست امسال تعداد۵۹۴۱ نفر معتاد متجاهر جمع آوري و۲۳۸۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت : در کنار اقدامات مقابله ای استان در مبارزه با مواد مخدر، نگاه آموزش بخش پلیس نیز نسبت به سال های گذشته بسیار توسعه داشته و کلاس های آموزشی و مهارت افزایی متعددی درفضای مجازی در طول سال برای اقشار مختلف اجتماع از سوی کارشناسان تخصصی پلیس برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار