کابینت ساز متقلی سایت دیوار دستگیر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت کابینت ساز متقلب که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سواستفاده کرده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 17 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا سالاری گفت: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای فرد مذکور در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت وی نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع بطور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.
سالاری افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می‌داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می‌شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال ۹۶ متواری بود اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که نهایتا با تلاش مامورین اجرای احکام این اداره کل، شاکیان این فرد در تعزیرات حکومتی، مطالبات خود را دریافت و کلیه پرونده‌ها اجرا شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت کافی در سفارش از سایت‌های خرید و فروش، نظارت هر چه بیشتر بر این گونه سایت‌ها را خواستار شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام لازم به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار