راه یابی پرتابگر فارسی به مرحله نهایی مسابقات جهانی

محمدرضا رحمانی فر، پرتابگر اهل استان فارس به مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی جوانان جهان که در شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است، راه یافت.
کد خبر: ۹۸۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 22 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رییس هیات دو و میدانی استان فارس بیان داشت: رحمانی فر شامگاه شنبه ۳۰ مرداد ماه در مرحله مقدماتی ماده پرتاب دیسک موفق شد رکورد خوبی کسب کند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت های مهم به دست آورد.

سیروس زارع اضافه کرد: این پرتابگر شیرازی در مرحله مقدماتی با پرتاب ۵۷ متر و ۹۳ سانتی متر و با قرار گرفتن در رده چهارم گروه خود راهی فینال شد که صعود به این مرحله برای این ورزشکار جوان بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: رحمانی فر در حالی قدم به فینال این رقابت ها گذاشت که دوندگان بسیار مطرحی از کشور های صاحب نام رشته دو و میدانی در این پیکارها شرکت داشتند از این رو کارش را در مرحله مقدماتی بسیار خوب انجام داده است و این صعود برای ایران یک افتخار است.

زارع ادامه داد : همچنین در این ماده صادق صمیمی دیگر پرتاب کننده ایران از استان چهار محال و بختیاری با پرتابی به مسافت ۶۱ مترو یک سانتی متر نیز جواز حضور به مرحله فینال دریافت کرد تا تیم ایران ۲ نماینده شایسته در فینال داشته باشد.

وی گفت: مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران در این رقابت بهنام زارع از فارس است.

محمدرضا رحمانی‌فر، صادق صمیمی و محلا محروقی در پرتاب دیسک، امیرحسین ممقانی و ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه، امیر مقدمی و دانیال بی‌باک در دو (۴۰۰ متر بامانع)، قاسم‌ بابایی در دو ۱۰۰ متر و بنیامین یوسفی در دو ۲۰۰ متر اعضای تیم ملی ایران در این مسابقات تشکیل می دهند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۷ لغایت ۳۱ مرداد به میزبانی شهر نایروبی پایتخت کنیا برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار