دستگاه قضا باید توانایی مقابله با دانه درشت ها را داشته باشد

امام جمعه شهرستان فردیس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش و تبریک هفته قوه قضائیه گفت : آسیب شناسی خوبی طی ۲ سال اخیر در این قوه انجام شده است.
کد خبر: ۹۷۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 23 June 2021

دستگاه قضا باید توانایی مقابله با دانه درشت ها را داشته باشد

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت:  شهید دکتر بهشتی علاوه بر اینکه در بحث قضا قاطعیت لازم و عدالت قضایی را داشت، انسان متفکر ،مدیر و منحصربه فردی بود و واقعا جای این شهید والامقام پس از ۴۰ سال در کشور هنوز خالی است.

امام جمعه فردیس گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی در این ۲ سال سکانداری قوه قضاییه با برنامه ریزی دقیق و با تجربه ۴۰ ساله ای که در این قوه داشتند، دستگاه قضایی را به سمت تراز جمهوری اسلامی حرکت  دادند و که  اکنون وی رییس جمهور منتخب مردم شدند، امیدواریم کسی بتواند جانشین ایشان شود که این مسیر ادامه دهد.

ایمانی افزود: حجت الاسلام والملسمین  رییسی قوه قضاییه را می شناختند و در این ۲ سال در قوه قضائیه آسیب شناسی  خوبی انجام شد  که ادامه این مسیر موجب می شود تا قوه قضائیه در تراز نظام اسلامی حرکت کند.

وی بیان داشت: وقتی قوه قضاییه در تراز جمهوری اسلامی خواهد بود که مردم بدون لکنت زبان بتوانند در پیشگاه قاضی حاضر شوند و حقشان را بتوانند بگیرند؛ کسی که حقش ضایع می شود به راحتی بتواند با مراجعه به دستگاه قضا احقاق حق برای او شود.

وی افزود:  اگر قوه قضاییه جلوی فسادها و مسایل امثال آن را بگیردو با مفاسد مبارزه کند، ریشه خیلی از فسادها خشکانده می شود.

ایمانی گفت: امیدوارهستیم دستگاه قضا هر روز به سمت جلو حرکت کند، پویایی و تحرک لازم را داشته باشد تا بتواند با دانه درشت ها مقابله نماید .

امام جمعه فردیس اظهار داشت : با اهتمام حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیش از ۲ هزار کارخانه  تعطیل شده  کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در ۲ سال اخیر بسیاری از دانه درشت هایی که حق و حقوق مردم را نمی دانند گرفتار دستگاه قضا شدند و خیلی از حق و حقوق بیت المال بازگشت.

یکم تا هفتم تیر به نام قوه قضائیه نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار