میثم کلهری در گفتگو با تابناک:

توزیع ١١ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمانشاه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه از توزیع ١١ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 12 May 2021

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اخیرا توزیع ١١ هزار بسته معیشتی به عنوان احسان رمضان که فاز دوم طرح احسان و همدلی محسوب می‌شود، انجام شد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول با توزیع ١١ هزار بسته معیشتی در فروردین ماه اجرا شد، تصریح کرد: فاز دوم این طرح طبق تقسیم بندی انجام شده با سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها به نیمه دوم ماه مبارک رمضان موکول شد، این مراسم با حضور آیت الله علما و سردار مرادی جانشین سپاه نبی اکرم برپا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه افزود: توزیع این بسته‌ها از طریق گروه‌های جهادی، خیریه ها، سمن‌ها و تامین اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان انجام شد.

وی در خصوص جامعه هدف این طرح خاطر نشان کرد: از طریق بسیج محلات و گروه‌های فعال جهادی لیست و آمار خانواده‌های نیازمند را دریافت و بر اساس آن توزیع بسته‌ها انجام شد.

کلهری در پایان گفت:کار توزیع علاوه بر مناطق حاشیه نشین کرمانشاه مناطق حاشیه‌ای دز سایر شهرستان‌ها از جمله پاوه و اورامانات، روانسر، هرسین، جوانرود، صحنه بسته های معیشتی شامل ارزاق مثل حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، برنج توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار