مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد: برگزاری اولین المپیادخانه های ورزش روستایی در هرمزگان

تابناک_مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ،بدنبال برگزاری المپیاد ورزشی خانه های روستایی هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست تخصصی کمیته بومی محلی و روستایی کارگروه تخصصی بانوان اظهار داشت:المپیاد خانه های ورزش روستایی که دستورالعمل اجرایی آن آماده شده است در سال ۱۴۰۰ درسراسر استان اجرایی می شود.
وی ادامه داد :افزایش خانه های ورزش روستایی نیز از دیگر برنامه های در دستور کاراست که اجرایی خواهدشد.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان ورزشکار روستایی در تمام رده های سنی استفاده کنیم و بتوانیم جشنواره‌ای که عمومیت داشته باشد را نیز اجرا کنیم و هر کدام از ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان  این جشنواره را اجرا کنند.
امیاری بیان داشت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در این 42 سال اتفاقات خیلی خوبی در بخش زیرساختهای ورزشی استان هرمزگان رقم خورده است وبااجرای جشنواره های بومی محلی نیز می توان و در رشته‌های مختلف استعداد یابی داشته باشیم و نگاه ما بایدنیز باید به سمت استعدادیابی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در مدت سه سال گذشته ۲۴۱ خانه ورزش روستایی در استان ایجادشده است ؛ هدف از برگزاری المپیاد را شناسایی استعداد های برتر  برای شرکت در المپیاد کشوری خانه های ورزش روستایی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار