رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام خبر داد ؛

برگزاری نهمین مرحله طرح ملی دادرس در شبکه شاد

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام از آموزش مربیان به 20 مدرسه سطح شهرستان در قالب نهمین مرحله طرح ملی دادرس در شبکه شاد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ غیاث کریمی اظهار داشت : در راستای اجرای نهمین دوره طرح ملی دادرس و با توجه با شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا این جمعیت با ایجاد گروه دادرس در شبکه شاد و حضور مربیان این طرح در این گروه ها، محتوای های آموزشی بارگذاری و دانش آموزان با سرفصل های امدادی آشنا شدند.

کریمی با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه هشتم متوسطه اول این شهرستان آموزش‌های امدادی را فراگرفتند، افزود: آموزش‌های مخاطرات طبیعی، ایمنی ، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیا قلبی و ریوی، آسیب های بافت نرم، آسیب های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری در قالب این طرح به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

رئیس شعبه جمعیت هلال‌ احمر شهرستان ایلام هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح ایمنی، خطرپذیری و پیامدهای ناشی از وقوع حوادث در مدارس عنوان کرد و افزود: در این طرح به دانش‌آموزان مباحث امدادی آموزش داده می‌شود و آموزش‌های موردنیاز در هر حوزه را فرا می‌گیرند تا در شرایط لازم بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

کریمی تصریح کرد: مربیان هلال احمر و مدیران مدارس به عنوان بازوان اصلی اجرای این طرح ملی با همکاری یکدیگربا ایجاد گروههای آموزشی دادرس و بارگذاری مطالب آموزشی استاندارد و با کیفیت در بستر شبکه شاد نهمین دوره طرح ملی دادرس را در سطح مدارس شهرستان با موفقیت اجرا شد.

وی در پایان گفت: گروهای آموزشی مدارس در دو بخش شامل 10 مدرسه دختران و 10 مدرسه پسران تشکیل و آموزش های در این بستر به دانش آموزان داده شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار