تامین اعتبار برای تکمیل جاده سمیرم - یاسوج

وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار موردنیاز برای ادامه کار و تکمیل احداث جاده سمیرم - یاسوج در بودجه سال آینده تامین خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 20 February 2021

محمد اسلامی اظهار داشت: مشکلات اعتباری و اجتماعی برای ادامه کار محور چهارخطه سمیرم - یاسوج وجود داشت که بزودی مرتفع خواهد شد.

به گفته وی بخشی از این مشکلات به دلیل معارضان اجتماعی در مسیر اجرای این جاده بین استانی است و بخش مهم دیگر تامین ریالی این طرح ملی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در قسمت‌هایی از مسیر کنونی گردنه برفگیر و سخت گذر وجود دارد، تصریح کرد: حذف این گردنه در ادامه اجرای طرح قطعی است و تونل‌هایی در بخش‌هایی که مربوط به استان اصفهان است ایجاد می‌شوند.

اسلامی قرارداد با پیمانکار در مرحله اول اجرای طرح را ۱۰۴ میلیارد تومان اعلام  و اضافه کرد : این موارد به سال ۹۷ یعنی زمان آغاز عملیات احداث چهارخطه کردن جاده مربوط است و طبیعی است که با نوسان ریالی و ارزی موجود این مبالغ بیشتر شده‌اند.

وی جاده سمیرم - یاسوج را محور راهبردی از شمال به مرکز و از مرکز به جنوب کشور و خلیج فارس برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار لازم از محل بودجه عمرانی و مشارکتی شرایط ادامه کار به منظور تکمیل ساخت این پروژه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار