با برهم زنندگان امنیت برخورد می‌کنیم

استاندار فارس گفت: عده‌ای درست در شرایطی که می‌توانیم در سطح بین‌الملل توفیقاتی را برای کشور به دست آوریم، اقدام به تخریب اقدامات و تشویش اذهان عمومی می‌کنند اما باید یقین داشته باشیم که هم رهبر معظم انقلاب بر تمام مسائل کاملا اشراف و دقت نظر دارند و هم دولتمردان و مجموعه قانونگذاری کشور بر این مسائل با دقت و حساسیت نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 16 July 2020

به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی اضافه کرد:کسانی که به دنبال ایجاد فضای ناامنی در کشور باشند و بخواهند موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کنند بدون هیچ تعارفی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.


وی بیان داشت: البته افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، به دلیل همراهی مردم با نظام و همچنین حضور نیروهای امنیتی و انتظامی مردمی، در رسیدن به اهدافشان همواره ناکام بوده و ناکام خواهند ماند.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین امنیت و معیشت مردم، گفت: بدون تردید در سایه امنیت، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و آرامش روحی و روانی بر جامعه حاکم خواهد شد.

استاندار فارس، همچنین با اشاره به توجه و اهتمام ویژه دولت به معیشت مردم به ویژه دهک‌های آسیب پذیر جامعه گفت: معیشت یک مقوله فراگیر در سطح ملی است که باید در این عرصه بتوانیم هم تولید داشته باشیم، هم محصولات و کالاها و نفت خود را به دیگر کشورها صادر کنیم تا بتوانیم چرخ اقتصاد کشور را به گونه‌ای به چرخش درآوریم که بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود.

وی ادامه داد: امروز کشور با مشکلات و موانع متعددی روبه رو است اما توان، انرژی و ظرفیت کشور و نظام به اندازه‌ای است که این مشکلات هم نمی‌تواند ما را از چرخه حرکت و توسعه باز دارد و باوجود سنگ‌اندازی‌های دشمنان در راه اهداف عالی نظام که توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، همچنان پابرجا و استوار برای تحقق این اهداف تا رسیدن به هدف نهایی حرکت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار