سرمایه گزاری یک بانک اوکراینی در مشهد

رئيس کميسيون اقتصادي شوراي شهر، از مشارکت بانک اوکرايني در صنعت ساخت وساز شهر مشهد با سرمايه گذاري متقابل موسسه عسکريه در اوکراين خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 30 August 2015
«سيد عبدالکريم جوادي» که به تازگی از روند نامتناسب شرایط برای سرمایه گذاری در مشهد سخن گفته و عملیاتی شدن وعده فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران را در شهر بیشتر شعاری و غیر عملیاتی توصیف کرده بود اینک از مشارکت یک بانک اوکراینی در مشهد خبر می دهد.
وی درباره سرمايه گذاري و مشارکت سرمايه گذاران خارجي در پروژه هاي شهري گفت: در حال تفاهم با يک بانک اوکرايني براي سرمايه گذاري در پروژه هاي ساختماني شهر مشهد هستيم که اين سرمايه گذاري با همکاري موسسه عسکريه و به صورت متقابل خواهدبود.
وي افزود: به هر ميزان که موسسه در کشور اوکراين در بخش هاي کشاورزي ، ساخت وساز و نفت وگاز سرمايه گذاري کند، اين بانک نيز در مشهد و استان سرمايه گذاري مي کند که در مرحله اول مبلغ اين سرمايه گذاري 200ميليون يورو خواهد بود.
جوادي اضافه کرد: باب مذاکره اين شرکت با شهرداري مشهد در زمينه سرمايه گذاري پروژه هاي شهري باز شده و بانک اوکرايني شرکتي را براي اين کار در ايران به ثبت رسانده است.
رئيس کميسيون اقتصادي شوراي شهر مشهد همچنین با اشاره به لايحه ساماندهي و تعيين تکليف پرونده هاي داراي راي قلع در کميسيون ماده 100و تبديل راي قلع به جريمه به خراسان گفت: ما مصوبه اي را که روح آن براي رفع گرفتاري مردم و تعيين تکليف پرونده هاي داراي راي قلع بنا در کميسيون ماده 100 بوده ، به محلي براي درآمد زايي شهرداري تبديل کرده ايم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار