ارتباط بین انتخابات و اقتدارملی

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: انتخابات به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 16 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ امام جمعه، فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان حضور یافته و خدمات کارکنان این کلانتری به شهروندان تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در بین کارکنان این یگان انتظامی گفت: انتخابات علاوه بر این که مهم‌ترین ابزار اِعمال حق و تعیین سرنوشت مردم است، زمینه ساز تقویت ضریب امنیت ملی و نماد مردم سالاری دینی نیز است.

دکتر ایمانی افزود: اهمیت حضور مردم در انتخابات به عنوان تکلیف سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و شرکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت محسوب می‌شود، اما در نظام اسلامی نگاه دیگری نیز به این رویداد مهم وجود دارد که آن را تکلیفی شرعی و اعتقادی می‌داند.

امام جمعه فردیس در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: مشارکت حداکثری مردم برای کشور اقتدار به همراه دارد و زمینه دست اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را از بین می‌برد.

در ادامه سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  ضمن خیر مقدم به امام جمعه شهرستان فردیس، افزود: ملت رشید و بصیر ایران اسلامی در آستانه امتحان بزرگ دیگری قرار دارند که مانند گذشته از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان فردیس گفت: برگزاری انتخابات در بستری امن و آرام از وظایف اصلی پلیس است و تمام تلاش و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخابات به کار خواهیم گرفت.

او در پایان امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و افزود: در برقراری امنیت و آرامش انتخابات، پلیس به دور از هرگونه جناح گرایی به وظایف خود عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار