استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سعدی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به احتمال شیوع بیماری‌های مختلف تنفسی و گوارشی در محله آسیب دیده از سیل شیراز، استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سعدی اشاره و بر لزوم حضور گروه‌های درمانی نیز تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: عبدالخالق کشاورزی جمعه نهم فروردین در حاشیه بازدید از محل استقرار اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی و کمپ بسیج جامعه پزشکی فارس در محله سعدی، گفت: با توجه به وسعت آسیب در شهرک سعدی شیراز و احتمال شیوع بیماری‌های تنفسی و گوارشی، در کنار کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه، لازم است تا گروه های درمانی نیز، برای استقرار در اتوبوس آمبولانس دانشگاه اعزام شده و نسبت به مداوای بیماران اقدام کنند.

وی با قدردانی از عملکرد سریع بسیج جامعه پزشکی در سیل اخیر برای ارائه پوشش خدمات درمانی و پزشکی و بهداشتی، از تامین و توزیع رایگان دارو برای بیماران این محله از صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه به صورت مستمر، وضعیت موجود را رصد و پشتیبانی کرده و هرگونه نیاز بهداشتی و درمانی شهروندان را مورد پیگیری قرار خواهد داد .

کشاورزی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت‌های دارویی، داروهای مورد نیاز تامین شده و طبق نظر پزشک معالج مستقر، به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: ساکنان شهرک سعدی در صورت نیاز به پزشک، پرستار، ماما، خدمات سرپایی و سرم درمانی، می‌توانند امروز نهم فروردین با مراجعه به حسینیه امام صادق (ع) واقع در بولوار شهید وفایی محله سعدی و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی واقع در بولوار نیستان این محله، از خدمات رایگان سلامت بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار