تیم ملی والیبال ایران وارد اردبیل شد

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران برای انجام مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا وارد اردبیل شد.
کد خبر: ۴۷۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 05 August 2017
به گزارش تابناک : سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان روز شنبه در فرودگاه اردبیل گفت: تیم ایران در شرایط خوبی بسر می برد و از آمادگی کاملی برخوردار است.
امیر خوش خبر افزود: ما تعریف زیادی از تماشاگران فهیم و با غیرت اردبیلی در حمایت از تیم ملی شنیده ایم و امیدواریم در این رقایت ها هم با حضور پرشور خود در سالن محل برگزاری این مسابقات و تشویق آنها تیم ملی ایران را یاری کنند.
وی بیان کرد: اگر بازیکنان ما دچار مصدومیت نشوند و بازی عادی خود را انجام دهند به احتمال زیاد یکی از تیم های صعود کننده تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.
وی اضافه کرد: البته آقای 'رائول لوزانو' سرمربی تیم ملی والیبال چین قبلا سرمربی تیم ملی ایران بود و همه نقاط ضعف و قدرت تیم ما را می داند و شناخت کافی روی بچه ها و تیم ایران دارد همچنین تیم ملی والیبال کره جنوبی هم تیم آماده ای است و باید هیچ تیمی را ضعیف نداست.
مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی از 19 تا 23 مرداد ماه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و در این رقابت‌ ها پنج تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران ، کره جنوبی ، چین ، قطر و قزاقستان با هم به رقابت می‌ پردازند.
تیم‌ های منتخب این مسابقات شهریور سال آینده در رقابت ‌های والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی 2 کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌ کنند.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار