مسئولان دستگاه‌های اجرایی خارج از بروکراسی اداری، اقدام به جابجایی روستای سیدمحمد کنند

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی خارج از بروکراسی اداری، اقدام به جابجایی روستای سیدمحمد شهرستان لردگان کنند.
کد خبر: ۴۲۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 11 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خسارت سیل روستای سیدمحمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان تا یکشنبه آینده برآورد و به هیأت دولت اعلام می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از دفتر رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری در خصوص میزان خسارت ناشی از سیل روستای سیدمحمد شهرستان لردگان، تصریح کرد: این میزان خسارت تا چهار روز دیگر جمع‌بندی و به مسئولان ملی اعلام می‌شود.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی خارج از بروکراسی اداری، اقدام به جابجایی روستای سیدمحمد شهرستان لردگان کنند.    
وی جستجو برای یافتن چهار زن مفقود شده در سیل روستای سیدمحمد شهرستان لردگان را امری ضروری دانست و گفت: به منظور تسریع در جستجوها سه دستگاه بیل مکانیکی و لودر به منطقه اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، نیروهای مردمی و سایر دستگاه‌های اجرایی موظف به ارسال بسته‌های عذایی و مایحتاج ضروری مورد نیاز خسارت دیدگان سیل روستای سیدمحمد شهرستان لردگان هستند.

وی از مساعدت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به منظور تسریع در جابجایی این روستا خبر داد و گفت: در سفر امروز رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و معاونان وزیر راه و شهرسازی برای مطالعه، اجرا و بهره‌برداری از آزادراه شهرکرد- بروجن- لردگان- ایذه نظر مساعد اعلام شد.

وی افزود: بررسی میزان خسارت، تسریع در مکانیابی و جابجایی روستای سیدمحمد شهرستان لردگان باید در رأس اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: منازل مسکونی 32 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در روستای سیدمحمد شهرستان لردگان تا سقف 200 میلیون ریال بیمه است و در زمینه پرداخت خسارت به آنان مشکلی وجود ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری برای جابجایی هر خانوار این روستا 300 میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز فعالیت تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری را در خدمات رسانی به مردم سیل زده این روستا و تلاش برای یافتن ناپدیدشدگان  مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی به منظور مکانیابی و جابجایی سریع‌تر روستای سیدمحمد بخش منج ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار