طرح استقبال از بهار توسط شهرداری قزوین در حال اجرا است

شهردار قزوین گفت: طرح استقبال از بهار با هدف تنظیف و فضاسازی معابر شهری در آستانه سال نو از سوی این شهرداری در حال انجام است. ˈ
کد خبر: ۳۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری قزوین همه ساله و در آستانه ورود به سال جدید با اجرای طرح استقبال از بهار اقدام به تنظیف معابر و خیابان ها، بوستان ها و اماکن گردشگری و تاریخی می کند تا فضای پاکیزه و با نشاطی را در نوروز برای مسافران و شهروندان ایجاد کرده باشد.
به گفته وی، ستاد استقبال از بهار شهرداری قزوین امسال 100 نوع خدمات به شهروندان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی ارایه خواهد داد.
شهردار قزوین یادآور شد: در برنامه های امسال ستاد نوروزی توجه ویژه ای به موضوع گردشگری شده و یکی از مهم ترین راههای تحقق این موضوع، تکریم و ایجاد فضاهای مناسب برای مسافران و گردشگران نوروزی است.
نصرتی با اشاره به توجه ویژه شهرداری قزوین به تنظیف و فضاسازی مناسب در راه های اصلی و ورودی شهر، میدان ها، حاشیه های آثار تاریخی و مذهبی، بوستان ها، آرامستان ها و مزار شهدا در تعطیلات نوروزی امسال، اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه از سوی سازمان های زیرمجموعه شهرداری قزوین به عمل آمده است.
وی ادامه داد: اجرای برنامه های شاد و هنرمندانه با هدف ایجاد شادابی بین شهروندان و مسافران، توجه به نظافت شهر و کاشت گل، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر با رعایت مدیریت بر نحوه هزینه از رویکردهای اصلی شهرداری قزوین در رابطه با استقبال از بهار 96 است.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو در آستان امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا با تمهیدات خاص از سوی سازمان آرامستان ها و با همکاری سازمان های زیباسازی، ترافیک و دیگر نهادهای تاثیر گذار از دیگر برنامه های استقبال از بهار شهرداری قزوین به شمار می رود.
شهردار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی همکاران زحمتکش شهرداری قزوین لحظات خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی به ارمغان آوریم.
شهر قزوین با 400 هزار جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار