استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور:

توسعه کاریکاتوری، سیاست غیر روحانی است

به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه گفت: دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است
کد خبر: ۳۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 04 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان در زادگاه رئیس‌جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه گفت: دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است

توسعه کاریکاتوری سیاست غیر روحانی است

محمدرضا خباز با اذعان به اینکه دولت روحانی با توسعه کاریکاتوری مخالف است ادامه داد: عده‌ای به دنبال این بودند که با حمایت از بخش‌هایی خاص رشدی کاریکاتوری را به کشور تحمیل کنند اما این دولت با تاکید بر رشد و توسعه متوازن کشور با توسعه کاریکاتوری مخالفت کرد.

ایشان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مانع از رشد کاریکاتوری می شود گفت: اقتصاد مقاومتی در راستای جلوگیری از توسعه کاریکاتوری است و می‌تواند اقتصاد کشور را به پیش ببرد.

توسعه کاریکاتوری سیاست غیر روحانی است

مشکلات در طول سال‌های گذشته تلنبار و تحویل این دولت شد

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان با بیان اینکه با وجود همه این تلاش‌ها مشکلات در کشور بسیار است گفت: در گذشته قرار بوده که سالانه 800هزار شغل ایجاد شود اما متاسفانه سالانه حدود 100هزار اشتغال ایجاد شده، قرار بوده اقتصاد ما به رشد اقتصادی 8 درصد برسد اما رشد اقتصادی ما به منفی 6.8درصد رسید، قرار بوده تورم پیوسته کاهش بیابد اما به 44 درصد رسید لذا مشکلات در طول سال‌های گذشته تلنبار و تحویل این دولت شد با این همه دولت همه توان خود را به کار گرفت و با توجه به سیاست‌های عاقلانه خود بسیاری از شرایط کشور را بهبود بخشیده است.

امیدواری به آینده بله،تخریب دولت خیر

محمدرضا خباز افزود: امروز رشد ما از منفی 6.8 به مثبت4.4 افزایش یافته، تورم به زیر 10 درصد رسیده و آهنگ رشد و تولید رو به افزایش است لذا ما به آینده سخت امیدواریم.

وی با انتقاد از تضعیف دولت به شیوه‌های ناجوانمردانه گفت: همه ما وظیفه داریم که اقدامات این دولت را بیان کنیم و از تخریب آن جلوگیری کنیم چرا که تضعیف دولت جمهوری اسلامی حقیقتا حرام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار