رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

قزوین بستر مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و استراتژیک ، بستر مناسبی را برای توسعه بخش کشاورزی دارد.
کد خبر: ۳۲۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد ظهر پنجشنبه در دیدار با مسعود نصرتی شهردار قزوین و معاونین و مدیران و روسای سازمانهای وابسته به شهرداری قزوین با اشاره به توانمندیها و ظرفیتهای مناسب کشاورزی استان بر لزوم  همکاری و تعامل این سازمان با دستکاههای اجرایی در پیشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: کشاورزی بسترمناسب  توسعه پایدار و رونق اقتصادی است که توجه ویژه به این بخش می تواند رشد اقتصادی و تامین امنیت غذایی را بدنبال داشته باشد.

مسعود نصرتی شهردار قزوین نیز با تبریک انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به موقعیت کشاورزی و پتانسیل مستعد استان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: استان قزوین توانمندیهای زیادی را در زمینه توسعه کشاورزی دارد که با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روشهای نوین در بخش کشاورزی می توان شاهد رشد و شکوفایی این بخش شد.

وی در ادامه به موقعیت باغستانها و دشت قزوین اشاره کرد و گفت : دشت زرخیز قزوین میراث گرانبهایی است که باید همگان در حفظ و صیانت آن  تلاش کنیم.

نصرتی در پایان بر آمادگی شهرداری بر حفظ، نگهداری و احیای باغستانهای سنتی قزوین تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار