ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 24 مرکز اردبیل

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ما در حال حاضر در 24 مرکز ثابت و سیار به صورت رایگان آموزش‌های فنی و مهارتی به علاقمندان ارائه می‌کنیم.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 27 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمد پورقلی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی مهارت و کارآفرینی در اردبیل اظهار کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده ما با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه باید با فراهم کردن بسترهای لازم فرصت‌های شغلی و توان اقتصادی بالا در عرصه تولید و توان اقتصادی افزایش پیدا کند، افزود: ما در ارتقای جایگاه واحدهای فنی و حرفه‌ای و ارتقای مهارت‌آموزی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخصی را آغاز کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ما در حال حاضر در 24 مرکز ثابت و سیار به صورت رایگان آموزش‌های فنی و مهارتی به علاقمندان ارائه می‌کنیم.

پورقلی بیان کرد: در گرامیداشت هفته مهارت و کارآفرینی که تا 7 مرداد ماه برگزار می‌شود برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که تجلیل از نخبگان، مهارت‌آموزان، مدیران نمونه آموزشگاه‌ها و مربیان و همچنین مسؤولانی که فنی و حرفه‌ای را در یک سال اخیر در رسیدن به اهدافش یاری کردند تجلیل می‌کنیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل افزود: در این هفته که با هدف اصلی ترویج و توسعه کارآفرینی و آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود نمایشگاهی از دستاوردهای کلیه مراکز و شعب فنی و حرفه‌ای دایر شده تا علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه که در مرکز شماره دو اردبیل و در قالب 15 غرفه برپا شده استفاده کنند.

پورقلی تصریح کرد: در این هفته اجرای برنامه‌ها و دوره‌های آموزش رایگان و کوتاه مدت برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده و مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی نیز به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در گرامیداشت هفته مهارت و کارآفرینی علاوه بر تبلیغات محیطی و معرفی نخبگان، سخنرانی‌های مسؤولان مراکز فنی و حرفه‌ای پیش از خطبه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به ضرورت توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: ما علاوه بر مراکز ثابت و سیار آموزش فنی و حرفه‌ای سعی می‌کنیم تا در زندان‌ها، پادگان‌ها، مناطق روستایی و سکونتگاه‌های غیررسمی برنامه‌های آموزشی خودمان را برای علاقمندان ارائه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار