رویکرد آموزش و پرورش در انتخاب معلمان نمونه بر اساس شاخص‌های خاص به تکریم عام معلمان تغییر یافته است.
کد خبر: ۲۲۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 30 April 2016
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان از تغییر رویکرد این نهاد در انتخاب معلم نمونه خبر داد و تصریح کرد:رویکرد آموزش و پرورش در انتخاب معلمان نمونه بر اساس شاخص‌های خاص به تکریم عام معلمان تغییر یافته است.

"بهروز مهری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه رویکرد انتخاب معلمان نمونه در آموزش و پرورش تغییر کرده است، افزود: آسیب‌شناسی صورت گرفته در این نهاد نشانگر این موضوع بوده است که اغلب معلمان از فرآیند انتخاب معلمان نمونه ناراضی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در گذشته انتخاب معلم نمونه بر اساس شاخص‌های خاصی بوده است که در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گرفت اما اکنون گزینش معلمان با نظرخواهی از انجمن اولیا و مربیان، دانش‌آموزان، گزینش بر اساس دیدگاه‌های معلمان و بر اساس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان با بررسی‌های مدیران انجام می‌گیرد.

مهری با بیان اینکه رویکرد انتخاب معلم نمونه به سمت تکریم عام معلمان پیش می‌رود، افزود: تا کنون بیش از 10 درصد از این برنامه‌ها اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکباره نمی‌توان این رویکرد را تغییر داد چرا که باید جلسات توجیهی برای تثبیت این طرح برگزار کرد تا معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و اولیا ضرورت اجرایی شدن این مبحث را درک کنند.

مهری با تاکید بر اینکه امسال توانستیم تنها 10 درصد از این برنامه پیش ببریم، یادآور شد: در برنامه‌هایی که به مناسبت هفته معلم برگزار خواهد شد، در این خصوص اطلاع‌رسانی و ضرورت‌‎های اجرای طرح تکریم عام معلمان به تفصیل بیان می‌شود.
برچسب ها: معلم نمونه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار