رفع مشکلات گردشگران در کمیتههای چهاردهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان
گروه استانها- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان گفت: کمیتههای چهاردهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساختمان شماره ۲ اداره کل میراثفرهنگی همدان به عنوان دبیرخانه مستقر هستند و بهصورت روزانه ضمن جمعآوری آمار، مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران را بهسرعت بررسی و رفع میکنند.

به گزارش تابناک از استان همدان، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان همدان، محسن معصوم علیزاده با حضور در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ در ایام نوروز آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات گردشگران در استان همدان همزمان با سراسر کشور است و بهطور ویژه برای پاسخگویی به مشکلات مسافران نوروزی راهاندازی شده و امکان ثبت شکایات و نظرات بهصورت غیرحضوری را فراهم کرده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان افزود: این کمیته ویژه نوروز از بیستوهشتم اسفند ۱۴۰۳ آغاز به کار کرده و تا پایان تعطیلات فروردین ۱۴۰۴ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: ایستگاههای اطلاعرسانی با محوریت معرفی جاذبهها و امکانات اقامتی استانها و نیز ارائه خدماتی از جمله امداد و نجات، اورژانس و همچنین قرار گرفتن امکانات رفاهی شامل سرویسهای بهداشتی در توقفگاههای پیشبینی شده در سی کیلومتری استانها که غالباً ۶۰ درصد تصادفات جادهای را شامل میشود سبب ترغیب هموطنان به توقف خواهد شد.
معصوم علیزاده یادآور شد: به منظور رفع مشکلات و چالشهای احتمالی نیز درصدد هستیم تا با اعزام اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به ستادهای اجرایی شهرستانها و تشکیل کارگروههای کوچکتر اجرایی نسبت به رفع سریع و به موقع نواقص موجود در شهرستانها اقدام کنیم.
/س