رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان:

نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه بر لزوم مشخص‌شدن نرخ مصوب سرویس مدارس کرمانشاه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ 10 September 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، وحید درکه با اشاره به نزدیک شدن مهر ماه و بازگشایی مدارس، گفت: لازم است دستگاه‌هایی که متولی تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس هستند، هرچه زودتر به تکالیف خود عمل کنند و نرخ نامه سرویس مدارس را تصویب و اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس باید قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود تا هم والدین دانش‌آموزان و هم رانندگان بتوانند برنامه‌ریزی کنند، افزود: روند قانونی برای تعیین تکلیف تعرفه سرویس مدارس باید از اواخر مرداد تا شهریور انجام شود تا خانواده‌ها دچار سردرگمی نشوند و زمینه سوء استفاده هم شکل نگیرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه معتقد است، تاخیر در اعلام تعرفه مصوب سرویس مدارس زمینه برخی تخلفات از جمله گرانفروشی را فراهم می‌کند.

درکه از مشکل مشابهی که سال گذشته با تاخیر قابل توجه در تعیین تعرفه مصوب سرویس مدارس رخ داد یاد کرد و ادامه داد: با وجود تاکیداتی که از سال گذشته تاکنون داشتیم، باز هم تعیین تعرفه مصوب با تاخیر مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعیین تکلیف نرخ سرویس مدارس باید از مسیر شورای شهر بگذرد، چنانچه کوتاهی در این مسیر صورت بگیرد پیگیری‌های لازم را از طریق مدیران ارشد استان خواهیم داشت تا در چارچوب قانون از مسیر دیگری برای تعیین قیمت سرویس مدارس اقدام شود.

سال گذشته به دلیل عدم برگزاری جلسات شورا، نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه با تاخیر اعلام شد و همین مساله مشکلاتی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار