دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت بالغ بر ۳۰ موکب در مرز خسروی برای ایام اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه از فعالیت بالغ بر ۳۰ موکب در مرز خسروی برای ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ 21 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سیدجعفر امامیان عصر امروز چهارشنبه (۳۱مرداد ماه) در نشست خبری قرارگاه اربعین در مرز خسروی، اظهار کرد: وقتی کار برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد، زحمت نیست بلکه توفیقی از جانب خداوند است.
 
وی افزود: یکی از چالش‌ها و مشکلات جدی در اجرای پروژه‌ها، مباحث اعتباری بحث بودجه بود که هم خیلی کم و هم دیر ابلاغ شد، به خصوص اعتبارات عمرانی که باید از سال گذشته ابلاغ می‌شد و دیر انجام شد که جمع کردن پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت و به اجرا نرسید.
 
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه تصریح کرد: کل اعتبار ابلاغی به ستاد اربعین بیش از هفت هزار میلیارد ریال بوده و ابلاغ تخصیصی عمرانی ۷۳۰ میلیارد ریال است.
 
وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اربعین در حضور رئیس جمهور تشکیل شد، جدا از جلسه با رئیس جمهور مذاکره کردند که باید کلیه اعتبارات مصوب به کرمانشاه اختصاص داده شود و رئیس جمهور دستور تخصیص را دادند.
 
امامیان اضافه کرد: بعضی از پروژه‌ها با این اعتبارات قابل انجام نبود و یکی از چالش‌هایی بود که روزهای گذشته با آن مواجه بودیم بحث ترافیک سنگین شهر بیستون بود که از پروژه‌های مصوب تعریض جاده بیستون بود تا ابلاغ تخصیص به ماهپایانی نزدیک شدیم که امکان اجرا نبود.
 
وی عنوان کرد: اعتبار هزینه‌ای یکصد میلیارد ریال برای برخی از کمیته‌ها شامل فرهنگی، تبلیغی، مشارکت‌های مردمی، تامین آب و یخ و تفاهم‌نامه در بحث اعتبارات در تنگنا بودیم و اعتبارات هم دیر و هم کم ابلاغ شد.
 
امامیان بیان کرد: تعداد ۳۰۰ موکب در سطح استان کرمانشاه داریم و حدود ۳۰ موکب در مرز خسروی فعال است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسیر ورود تا خروج زوار نیروهای هلال احمر مستقر هستند، در خصوص مواکب هم برخی موکب‌ها در مسیر بازگشت فعال هستند، بعضی دیگر هم در مسیر رفت و برگشت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار