در سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت؛

معافیت بیش از ۸۶ هزار خانوار کمیته امداد مازندرانی از پرداخت تخفیفات قبوض و معافیت انشعابات

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۸۶۰۲۴خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب و تخفیفات قبوض، گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و تغییر آمپر معاف شدند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶ 02 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: یکی از خدماتی که هرساله به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود رایگان بودن حق انشعابات است که مددجویان این نهاد از پرداخت هزینه انشعابات گاز، آب، برق، پروانه ساختمانی و تخفیفات قبوض آب، برق و گاز برخوردار هستند.

 

معافیت بیش از ۸۶ هزار خانوار کمیته امداد مازندرانی از پرداخت تخفیفات قبوض و معافیت انشعابات  

وی بیان داشت: در سال گذشته ۸۶۰۲۴خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز، فاضلاب و تخفیفات قبوض، گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و تغییر آمپر معاف شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران افزود: ۸۴۴۸۸ خانوار از تخفیفات پرداخت قبوض آب، برق و گاز، ۹۸۰ خانوار از معافیت انشعابات و ۵۵۶ خانوار از خدمات گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، تغییر آمپر و... بهره‌مند شدند.

عمادی ترکامی با اشاره به اینکه، ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز و معافیت هزینه انشعبات و... بیش از ۱۵ میلیارد تومان برآورده شده است بیان داشت: معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیأت دولت پیروی کنند و مددجویانی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را همانند گذشته پرداخت کنند.

وی افزود: در این طرح مددجویان بدون مراجعه حضوری به این نهاد می‌توانند از طریق سامانه هوشمند امداد «سها» به نشانی soha.emdad.ir از طریق گوشی همراه خود و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت شماره اشتراک کنتور‌های خود در این سامانه اقدام کنند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار