دمای هوای اصفهان کاهش می یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: انتظار کاهش دمای هوا و افزایش آلاینده‌ها در استان از صبح امروز جمعه تا اوایل هفته آینده وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 15 December 2023

آسیه آقایی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر کاهش دما در سطح استان است و از صبح امروز جمعه تا اوایل هفته آینده، کاهش دما و در برخی از نقاط استان مه و کاهش دید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: برای روزهای شنبه تا دوشنبه در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

آقایی خاطرنشان کرد: دمای هوا بویژه دمای بیشینه در ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق استان سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: برای امروز جمعه آسمان استان کمی تا نیمه ابری، همراه مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و بتدریج کاهش ابر در نواحی شرقی و شمالی اُستان پیش‌بینی می‌شود و روز شنبه هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در شهر اصفهان و مناطق صنعتی، هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

آقایی خاطرنشان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته فریدونشهر با کمینه دمای منفی سه درجه سردترین و خور و بیابانک با بیشینه ۲۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: برای چهار روز پیش رو، جو به نسبت پایداری برای اصفهان پیش‌بینی می شود که موجب انباشت آلاینده‌ها بر روی این کلانشهر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار