بسیج کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج کارنامه درخشانی از خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در سطح جامعه به جای گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 18 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جهانبخش عطایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج نهاد انقلابی و مولود انقلاب است و در هشت سال دفاع مقدس، در بحران‌ها و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و... ایفای نقش کرده و کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: بسیج الگوی وارداتی نیست و بزرگ‌ترین شبکه مردمی در دنیا است و یک الگوی غیرقابل جایگزین و بی همتا در دنیا بوده و کارشناسان بین المللی نیز به این موضوع اذعان کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به شعار هفته بسیج در سال ۱۴۰۲ افزود: شعار امسال هفته گرامیداشت بسیج، "بسیج امید ملت ایران" است که معنا و مفهوم خدمت چندین ساله بی منت بسیج به مردم را در عرصه‌های مختلف می‌رساند.

عطایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص بسیج، اظهار کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای به نمایش گذاشتن دستاورد‌ها و عملکرد‌های بی نظیر بسیج است.

بیش از ۸۵۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

عطایی گفت: بیش از ۸۵۰ برنامه در رده‌های پایگاهی، حوزه‌ای، ناحیه‌ای پیش‌بینی و در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهم این برنامه‌ها، گفت: نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، همایش هویت بخشی به بهبود یافتگان اعتیاد و راه‌اندازی مرکز مشاوره در شهرستان خلخال، برپایی بیمارستان صحرایی، حضور پزشکان متخصص در مناطق و ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان که طی سه سال حدود ۵۶۰ نفر با حضور خیرین، و دادگستری و بسیج حقوق‌دانان آزاد شده‌اند و امسال نیز ۱۵ نفر آزادسازی زندانیان صورت خواهد گرفت.

۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت زدایی، همایش ملی تکریم شبانان و گله داران و افتتاح ۵۷ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و سپاه، دیدار ۱۰ میلیونی بسیجیان با حضور بسیجیان نمونه با رویکرد تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به صورت حضوری و تصویری در سراسر کشور در مکان‌های شاخص استان از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار