کاهش سه درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه در تابستان امسال نسبت به سال گذشته

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش سه و سه دهم درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین مختار احمدی، اظهار کرد: مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارشی که طی چند روز گذشته منتشر کرد نرخ بیکاری استان کرمانشاه را در فصل تابستان امسال ١٠ و سه دهم اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: این آمار نسبت به تابستان سال گذشته که ١٣ و ۶ دهم بود به میزان سه و سه دهم کاهش پیدا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس همین آمار نرخ بیکاری کشور از هشت و ٩ دهم (میانگین کشور) به هفت و ٩ دهم رسیده که یک درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این در حالی است که نرخ بیکاری کرمانشاه بیشتر از سه برابر (سه و سه دهم) میانگین کشوری کاهش پیدا کرده است.

این مقام مسئول در ادامه اذعان کرد: بر اساس همین آمار نرخ بیکاری در ١٠ استان افزایش و نرخ بیکاری در ٢١ استان از جمله استان کرمانشاه کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر میزان کاهش، استان کرمانشاه، چهارمین استانی است که بیشترین کاهش را در نرخ بیکاری تابستان سال جاری داشته است.

احمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار و زمستان سال گذشته نرخ بیکاری استان کرمانشاه کاهش پیدا کرد امید است در فصل‌های آینده کاهش نرخ بیکاری تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار