«عید غدیر» فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است

فرماندار یزد گفت: عید غدیر فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه ولایت بوده و بزرگداشت این عید بزرگ شیعیان یک تکلیف همگانی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 21 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام، در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی در این نشست با اشاره به اهمیت ویژه ائمه جهت بزرگداشت عید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر بعنوان عید شاخص برای شیعیان، فرصتی مغتنم برای فرهنگ‌سازی و تبیین جایگاه ولایت است.

فرماندار یزد با تأکید بر مشارکت همگانی جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های عید غدیر، افزود: بزرگداشت غدیر یک وظیفه همگانی است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شود.

مدرسی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و وزن دادن به آن‌ها برای برنامه‌های داخلی تأکید کرد و خواستار اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دهه امامت و ولایت شد.

گفتنی است آذین‌بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن‌های خانوادگی و برنامه‌های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی از جمله مصوبات این جلسه بود. ضمن اینکه مراسم جشن غدیر همزمان با سراسر کشور در محل بوستان شهدای یزد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار