سرپرست ورزش و جوانان یزد:

رویداد نما فرصتی مناسب برای ایده‌پردازی جوانان نوآور است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رویداد ملی نما فرصت مناسبی برای ایده پردازی و شناسایی برترین ایده های جوانان است و انتظار می رود جوانان یزدی مشارکت بالایی در این رویداد داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 30 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «زهیر حاجی حسینی» در این خصوص گفت: رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) ویژه گروه‌های جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال است و گروه‌های سه تا پنج نفره در قالب سازمان مردم نهاد یا  گروه‌های دوستانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: جذب جوانان نوآور در قالب گروه‌های کاری به سمت مشارکت اجتماعی و استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه از اهداف این رویداد است و تلاش شده تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در زمینه مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی، برترین ایده‌ها شناسایی و در اردوهای توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: نما، رویدادی است که تلاش می‌‍کند برترین ایده‌های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ‌های مناسب برای حل آن را با رویکرد افزایش مشارکت اجتماعی شناسایی و معرفی کند.

حاجی حسینی ادامه داد: رویداد نما در قالب سلسله ‌کمپ‌های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این کمپ‌ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره ‌گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می شود و مخاطبان به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌ پذیر قابل قبول هدایت می‌شوند.

این مسئول در پایان از جوانان خلاق و ایده‌پرداز یزدی دعوت کرده تا در این رویداد مشارکت بالایی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار