3هزا و 150 هکتار از مزارع جهرم زیر کشت گندم

مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: سه هزار و ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان جهرم به صورت قراردادی زیر کشت رفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 21 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حسن زمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کشت قراردادی در شهرستان جهرم مد نظر بوده و در سال گذشته سطحی معادل هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع گندم به این کشت اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه کشت قراردادی در سال جاری نیز مورد توجه کشاورزان واقع شده است، افزود: امسال تعهد اخذ شده شهرستان ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: با تلاش تأمین کنندگان امنیت غذایی مدیریت جهاد کشاورزی و همراهی کشاورزان، سطحی معادل سه هزار و ۱۵۰ هکتار از مزارع گندم شهرستان به صورت قراردادی کشت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مقدار معادل سطح کامل کاشت گندم در شهرستان جهرم است، اظهار کرد: کشاورزان شهرستان با وجود مشکلات بسیار، پای تأمین سفره مردم با اجرای کشت قراردادی گندم ایستاده‌اند.

زمانی عنوان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی نیز با تمام وجود از کشاورزان حمایت کرده و در این زمینه نیز پای کار آنها است چرا که به گفته ریاست جمهوری بزرگترین حمایت از مصرف کننده حمایت از تولید کننده است و در حال حاضر جهاد کشاورزی فرماندهی بخشی بوده که نتیجه آن را در پایداری تولید خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار