به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بیان داشت: شهروندان میتوانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره ۱۲۱ و طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام درمیان بگذارند.
وی گفت: مراجعه مردم در این میز خدمت در بخش های مختلفی بود که به یکایک آنها پاسخ داده شد.
وی ادامه داد:: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند./ع
بیشتر بخوانید: |
ایرنا