جشن گلریزان

کمک ۳ و نیم میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در ارومیه

خیرین در ارومیه با پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گامی مهم در آزادی زندانیان جرائم مالی برداشتند.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 14 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در نخستین جشن گلریزان امسال ارومیه که مطابق سالهای قبل در شب های ماه مبارک رمضان برگزار میشود خیرین ارومیه با اهداء سه و نیم میلیارد تومان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان مالی جرائم غیر عمد را فراهم کردند.
 
محمدی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی با اعلام این مبلغ گفت : با مبلغ جمع آوری شده امشب وهمچنین مبالغی که تا کنون از جشن گلریزان شهرستانهای که برگزار شده و در چند روز آینده برگزار خواهد شد پیش بینی میکنیم بتوانیم از مجموع ۳۵۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد ۲۰۰ نفر را آزاد کنیم .
 
عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این جشن با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده بود تصریح کرد : در همین مدت ۵۰ میلیارد تومان هم از محل گذشت شاکیان بخشیده شد .


نایب رییس هیئت مدیره ستاد دیه کشور هم از جمعیت ۱۱ هزار نفری زندانیان جرائم مالی غیر عمد کشور خبر داد و گفت : هر سال با کمک خیرین ، گذشت شاکیان ، کمکهای ستاد دیه و تسهیلات بانکی و آورده خود زندانیان ۱۰ هزار زندانی به آغوش گرم خانواده باز میگردند.
 
یساقی افزود : امسال اوضاع بهتر از سالهای گذشته است و در ۲۵ روز گذشته از سال تا کنون ۸ هزار زندانی آزاد شدند و انتظار میرود تا پایان سال این تعداد به بیشتر از ۱۲ هزار نفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار