پیام استاندار یزد به مناسبت سالروز شهادت آیت الله صدوقی

استاندار یزد به مناسبت دهم رمضان؛ سالروز شهادت آیت الله صدوقی (ره) پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 12 April 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام مهران فاطمی آمده است: دهم رمضان؛ یادآور عروج ملکوتی مجاهد نستوه و عالم ربانی شهید آیت‌الله صدوقی (اعلی الله مقامه الشریف) است.


نقش آن فقیه صمدانی در رهبری شما خوبان عالم برای مشارکت پررنگ در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز حمایت دل گرم کننده از رزمندگان اسلام در سال آغازین دفاع مقدس، چنان بی بدیل و ممتاز بود که امام امت در رثای آن شخصیت برجسته فرمود: «اسلام، خدمتگذاری متعهد و ایران، فقیهی فداکار و استان یزد، سرپرستی دانشمند را از دست داد».


خدمتگذاری خالصانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان، رهبری شجاعانه در مبارزات مردمی، آینده نگری در تصمیمات و صراحت لهجه در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب، از جمله ویژگی‌های شاخصی است که به فرموده رهبر حکیم انقلاب (ادام الله ظله الوارف) از شهید صدوقی چهره نادر و ماندگاری را ارائه کرد.


اینجانب با تقدیم خالصانه‌ترین درود‌ها و سلامها، به روح پرفتوح شیخ الشهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهید محراب دیارمان و یادگار فقید ایشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی (طاب ثراهما) را ارج می‌نهم.

 

گفتنی است آیت الله صدوقی در تاریخ ۱۰ رمضان ۱۴۰۲ هجری قمری و روز جمعه یازدهم تیرماه ۱۳۶۱ هجری شمسی بعد از اقامه نماز جمعه توسط یکی از منافقین به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار