این سه فیلم بیشتر مورد استقبال شیرازی ها قرار گرفت

به گفته دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، سه فیلم ملاقات خصوصی، علفزار و مرد بازنده مورد اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر فیلم‌ها در این جشنواره قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 08 February 2022

تابناک فار س به نقل از ایسنا: محسن خباز بیان کرد: به رغم وجود کرونا، محدودیت‌ها و ایجاد فاصله گذاری در سانس‌ها، اما استقبال از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز چشمگیر بوده و تمام سانس‌ها به فروش رفته است.

او با بیان اینکه برخی فیلم‌ها از اقبال عمومی کمتری برخوردار بوده‌اند، افرود: در عین حال بیش از ٧٠ درصد ظرفیت‌ها پر شده است.ظرفیت برخی فیلم‌ها کاملا پر شده و به دستور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در تلاش برای ایجاد سانس‌های ویژه و فوق‌العاده برای بعضی از فیلم‌ها هستیم.

به گفته دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز، سه فیلم ملاقات خصوصی، علفزار و مرد بازنده مورد اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر فیلم‌ها در شیراز قرار گرفته‌اند.

خباز ادامه داد: در دو روز گذشته این سه فیلم ٥ سانس فوق‌العاده به خود اختصاص داده‌اند و در تلاشیم برای این فیلم‌ها و دیگر فیلم‌هایی که مورد درخواست مردم است، مجددا سانس ویژه اضافه کنیم.

این فعال فرهنگی هنری گفت: طبق اصول ستاد ملی مبارزه با کرونا فاصله گذاری در اکران فیلم‌ها انجام می‌شود و البته در شیراز ارائه کارت واکسیناسیون و حداقل تزریق دو دوز واکسن، برای ورود به سالن تماشای فیلم هم الزامی است.

دبیر اجرایی بیست ویکمین جشنواره فیلم فجر شیراز اظهار کرد: درآمد حاصل از فروش فیلم‌های فجر در شیراز هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اما به زودی اعلام خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار