2 میلی لیتر باران در فارس باریده است

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه اخیر بارشی در شهر شیراز شاهد بارش ۲ و ۲ دهم میلی متری باران در شیراز بودیم.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 25 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌ها فعالیت سامانه اخیر بارشی که در شیراز و استان فارس فعال بود میزان بارندگی در شهر شیراز ۲.۲ دهم میلی متر گزارش شده است.

قطره سامانی تصریح کرد: میزان بارندگی که در پایگاه هواشناسی شهرک گلستان نیز دایر است بارش یک و پنج دهم میلیمتری را ثبت کرده است.

مدیر کل هواشناسی فارس ادامه داد: میزان بارش در اردکان نیز ۲.۲ دهم میلیمتر گزارش شده و شهرستان‌های فیروزآباد و نورآباد ممسنی نیز یک و چهار دهم میلیمتر باران را گزارش کرده‌اند.

او افزود: بر اساس گزارش‌های منتشر شده شهرستان اردکان با ٧٨ و هفت دهم میلیمتر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده و پس از آن نیز شهرستان‌های نظیر اقلید، نورآباد ممسنی، بوانات و درودزن بیشترین میزان بارش را در فارس داشته‌اند.

قطره سامانی گفت: شهرستان‌های جهرم، لار و گراش در سال زراعی امسال بودن باران بوده و زرین دشت نیز تنها دو ۲دهم میلیمتر بارش را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار