فرمانده قرارگاه غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز با وجود حضور دشمن در کشور‌های منطقه، جرات و جسارت نزدیکی به مرز‌ها و تعرض به ایران اسلامی را ندارند چرا که نیرو‌های مسلح پشتوانه و گنجینه ارزشمند و تمام نشدنی دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند.
کد خبر: ۹۹۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 19 September 2021
 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز با وجود حضور دشمن در کشور‌های منطقه، جرات و جسارت نزدیکی به مرز‌ها و تعرض به ایران اسلامی را ندارند چرا که نیرو‌های مسلح پشتوانه و گنجینه ارزشمند و تمام نشدنی دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم «سلیمان طاهری» روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان، افزود: امروز ارتش در منطقه غرب کشور حراست از مرز‌ها را بر عهده دارند و نیرو‌های داعشی، تکفیری و معاند جرات نزدیک شدن به ۱۵ کیلومتری مرز‌های غربی کشورمان را ندارند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور اظهار داشت: همه تاکتیک ها، اطلاعات به روز دشمن و اخبار دشمن به صورت مستمر رصد می‌شود.

امیر طاهری اضافه کرد: سران استکبار و دشمنان نظام سیلی سختی از ملت ایران و نیرو‌های مسلح خورده اند و می‌دانند در صورت کوچکترین تعرض، در منجلابی گرفتار می‌شوند که نمی‌توانند از آن خارج شوند.

وی بیان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب شاید بتوانند جنگ را شروع کنند، ولی به طور حتم پایان دهنده جنگ نیستند چرا که امروز زمان بزن و در رو نیست، امروز به جایی رسیدیم که حتی آمریکا جرات نگاه چپ به ایران را ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: در جنگ جهانی اول و دوم کسی نتوانست جلوی آمریکا صف آرایی کند، اما ایران با وجود تهدید آمریکا بر هدف قرار دادن ۵۲ نقطه کشورمان پایگاه عین الاسد را موشک باران کرده و هیمنه آمریکا را در جهان شکست.

امیر طاهری یادآوری کرد: ارتش جمهوری اسلامی در زمان پیروزی انقلاب با زمین گذاشتن سلاح خود شعار ارتش فدای ملت را سر داد و هم اینک نیز با حضور و امداد رسانی در بحران‌هایی همچون سیل و زلزله اولین نیرویی است که به کمک مردم شتافت.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی زودتر از ستاد بحران در مناطق آسیب دیده حضور یافت و در جریان شیوع ویروس کرونا نیز با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها ۶ بیمارستان را در کمتر از یک هفته راه اندازی کرد.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور دلاورمردی و رشادت افرادی است که با اهدای جان خود برای دفاع از کیان اسلامی ایثار کردند.

امیر طاهری افزود: خدمت در نظام اسلامی یک نعمت بزرگی است که نصیب انسان‌های شایسته و برگزیده می‌شود بنابراین باید قدردان این بود که به عنوان سرباز ولایت و فدایی رهبر خدمتگزار مردم باشیم.

وی بیان کرد: نیرو‌های ولایی ارتش به عنوان خدمتگزار و خادم مردم در لباس سربازی با حضور در مرز‌های کشور برای مردم امنیت به وجود می‌آورند که این افتخار بسیار بزرگی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش ایران امروز با تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی در تمامی عرصه‌های تاریخ خوش درخشیده است.

امیر طاهری خاطرنشان کرد: از ۲۰۰ سال پیش تاکنون هر جنگی که رخ داده سبب شده بخشی از میهن اسلامی از کشورمان جدا شود، ولی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی برابر ائتلاف بین المللی ایستاد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی به دور از جناح و حزب بازی و خط کشی سیاسی به مردم خدمت ارائه کرده و این را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش ایرنا، در این آیین سرهنگ «مهرداد صفری» به عنوان فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم «نورخدا شاکرمی» قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار