‍ فرماندار همدان خبر داد: بازگشایی مدارس از اول مهر ماه بصورت حضوری و غیر حضوری متناسب با تراکم دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۹۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 16 September 2021
‍ فرماندار همدان خبر داد: بازگشایی مدارس از اول مهر ماه بصورت حضوری و غیر حضوری متناسب با تراکم دانش آموزان است.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با توجه به تعداد دانش آموزان در مدارس کلاس‌ها بصورت حضوری و غیر حضوری دایر خواهد شد.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۹۰ درصد فرهنگیان در سطح شهرستان همدان افزود: مدارس کم تراکم بویژه در سطح روستا‌ها و مناطق کم جمعیت بصورت حضوری بازگشایی خواهد شد.

فرماندار همدان اضافه کرد: مدارس دارای جمعیت دانش آموزی با تراکم متوسط متناسب با رنگبندی طرح مدیریت هوشمند کرونا بصورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خواهند کرد و مدارس با تراکم جمعیتی بالا بصورت غیر حضوری و با حداقل حضور دانش آموزان کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان نیز در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: دانش آموزان و اولیا از شرایط آموزشی غیر حضوری بسیار متضرر شده اند که امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون و مهار بیماری هر چه سریعتر به وضعیت عادی باز گردیم.

محمدی با تاکید بر برنامه محوری و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های آموزشی افزود: توجه به جذابیت و افزایش بهره وری فضا‌های آموزشی از جمله مواردی است که در احداث و فضاسازی کاربری‌های آموزشی باید مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار بهره گیری بیشتر از ظرفیت خیرین در رفع نواقص، تجهیز و سایر نیاز‌های مراکز آموزشی شد و اظهار کرد: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در این جهت باید همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

فرماندار همدان با اشاره به ممنوعیت دریافت هر گونه وجه حین ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی گفت: بازدید سرزده از مدارس توسط نمایندگان شورای آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار