مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه هر چقدر مراجعات غیرضروری را کاهش دهیم باعث کاهش هزینه‌ها می‌شویم که به نفع کشور و مردم است.
کد خبر: ۹۹۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ 15 September 2021
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه هر چقدر مراجعات غیرضروری را کاهش دهیم باعث کاهش هزینه‌ها می‌شویم که به نفع کشور و مردم است عنوان کرد: با مدیریت هزینه‌ها می‌توان آن هزینه را در جا‌های ضروری مصرف کرد و خدمات بهتری هم ارائه داد و از بروز بسیاری از مشکلات نیز جلوگیری کرد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی با اشاره به اینکه مردم باید توجه خاصی به بیمه سلامت خود داشته باشند و قبل از وقوع بیماری اقدام به ثبت‌نام کنند تا از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند افزود: ممکن است افراد با هزینه‌های سنگین جراحی مواجه شوند در حالی که اگر بیمه باشند بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را بیمه پرداخت می‌کند. 

 وی یادآور شدند: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و کاهش مراجعات حضوری، سازمان بیمه سلامت اقدام به راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری شهروندی با قابلیت‌های ذیل نموده است:

۱) احراز هویت بیمه‏شده براساس شماره ملی و شماره موبایل
۲) امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‏ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، عکس، جنسیت، سن، صندوق بیمه‏ای و تاریخ اعتبار بیمه) 
۳) امکان مشاهده و تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه برای بیمه‌شدگان سازمان با ۴۰ روز مانده به پایان اعتبار
۴) امکان مشاهده کلیه نسخ (شامل نام پزشک و کد رهگیری)
۵) امکان مشاهده ریز نسخه شامل خدمات تجویزی و خدمات ارائه شده.
 

لازم به ذکر است، امکان دسترسی به سامانه خدمات غیر حضوری بیمه سلامت برای کلیه شهروندان با آدرس‌های زیر امکان پذیر می‌باشد: 
http://www.bimehsalamatiranian.ir
https://eservices.ihio.gov.ir/esc/
https://eservices.ihio.gov.ir/isc/

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان اشاره کرد:  بیمه شدگان گرامی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ به صورت شبانه روزی پیگیری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار