کاروان اعزامی هلال‌احمر همدان، بعد از یک روز پرکار در ضیافت شام شورای اسلامی شهر سیب با موضوع بحث، تبادل‌نظر و انتقال تجربیات پیرامون طرح نذرآب ۴، شرکت کرد.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 15 September 2021
قوم بلوچ به غریب‌نوازی و مهمان‌دوستی شهره هستند. تصورکنید وقتی بدانند میهمان، نیرو‌های داوطلبی هستند که رنج سفر را کیلومتر‌ها بر دوش کشیده‌اند تا به مردم منطقه بلوچستان خدمت کنند، این ویژگی در وجود آن‌ها چه نمودی می‌تواند پیدا کند!

به گزارش تابناک همدان، بعد از نخستین روز فعالیت رسمی کاروان اعزامی هلال‌احمر همدان، شورای اسلامی شهر سیب با دعوت از این کاروان برای شرکت در ضیافت شبانه‌ای، پیشنهاد برگزاری نشستی برای تبادل نظر را مطرح کرد.

 امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و رئیس جمعیت هلال‌احمر شهر سیب به دلیل اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه کرونا، در محوطه باز ساختمان شهرداری شهر سیب و زیر آسمانی مملو از ستاره‌های درخشان همدلی، میزبان هلال‌احمری‌ها شدند تا در نشستی صمیمانه به بحث و تباددل نظر بپردازند.
 انتقال تجربیات در زمینه‌های مختلف کاری و تبادل فرهنگی در فضایی صمیمانه مهمترین آورده این نشست بود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان همدان در این نشست هماهنگی موجود میان مسئولین شهرستان سیب‌و‌سوران را نکته مثبتی دانست که ظرفیت ویژه‌ای در اجرای طرح نذرآب۴ برای هلال‌احمر همدان ایجاد کرده است.
سیلوانا صلح‌میرزایی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای خدمتی شایسته به مردم خوب شهرستان سیب‌و‌سوران به کار گرفته‌ایم، ضمن تقدیر از مشارکت خیِّرین و نیکوکاران همدانی، به تأمین اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برای اجرای پروژه آبرسانی به سه منطقه در این شهرستان اشاره کرد.

در ادامه حکیم پاهنگ، عضو شورای اسلامی شهر سیب با اشاره به اینکه شورای شهر خود را از هلال‌احمر جدا نمی‌داند، عنوان کرد: در مدت حضور تیم هلال‌احمر همدان در شهر سیب، همه توان خود را برای همراهی با آن‌ها به کار گرفته ایم و از هیچ کوششی برای تسهیل خدمات بشردوستانه هلال‌احمر دریغ نخواهیم کرد.

حسن ختام این نشست، ضیافت شامی بود که سیب‌و‌سورانی‌ها تدارک دیده بودند.

معاون امور داوطلبان هلال‌احمر همدان ضمن تشکر از آداب مهمان‌نوازی مسئولین شهر سیب، اظهار کرد: تلاش شما برای رنگین‌کردن این سفره شام، گرچه نماد مهرورزی شماست، اما بدون شک داوطلبان همدانی که برای خدمت بی‌چشمداشت آمده‌اند، راضی به زحمت شما نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار