کاروان بشردوستی جمعیت هلال‌احمر استان همدان در قالب طرح نذرآب۴، در میان سلام و صلوات مردم و مقامات شهرستان سیب و سوران، وارد شهر سیب شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 15 September 2021
کاروان بشردوستی جمعیت هلال‌احمر استان همدان در قالب طرح نذرآب۴، در میان سلام و صلوات مردم و مقامات شهرستان سیب و سوران، وارد شهر سیب شد.


به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، طرح نذرآب ۴ به همت معاونت امور داوطلبان این جمعیت، رسماً در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.
بعدازظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان سیب و سوران از جمله نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه شهر سیب‌و‌سوران، امام جمعه شهرستان سیب، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس مرکز بهداشت و رئیس جمعیت هلال‌احمر، آئین استقبال از کاروان اعزامی جمعیت هلال‌احمر استان همدان برگزار گردید.

مولوی پیام، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر کهن، اما تازه‌تأسیس سیب در این آئین با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، خدمت به مردم را مصداق بارز عبادت قلمداد کرد و با عبارات چندگانه‌ای، از حضور تیم هلال‌احمر همدان برای خدمت به مردم این شهر تقدیر کرد.

رئیس هلال‌احمر سیب‌وسوران نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از اجرای طرح نذرآب در این شهرستان، ایجاد شبکه آبرسانی، لوله کشی و اتصال دستگاه تصفیه آب و آب‌شیرین‌کن را نقطه قوت اجرای این طرح از سوی معاونت داوطلبان همدان قلمداد کرد.

جهاندیده در توضیح گفت: در فرآیند اجرای طرح نذرآب۴ در برخی شهرستانها، به اهدای چند تانکر آب اکتفا شده بود، اما خوشحالیم که به همت داوطلبان و نیکوکاران همدانی، مشکل آب شهرستان ما بطور اساسی و همیشگی مرتفع می‌گردد.

تیم ۲۵نفره داوطلبان و کادر اجرایی جمعیت هلال‌احمر استان همدان در ادامه در ضیافت ناهار مردم بلوچ شهر سیب شرکت کرده و سپس آستین‌ها را بالا زدند تا درمانگاه موقت خود را در محل مرکز بهداشت این شهر برپا کنند.

گفتنی است معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان همدان با تیم چندنفره خود، از دو سه روز پیش در شهر سیب مستقر شده بودند تا ضمن انجام هماهنگی‌های لازم، مقدمات استقرار کاروان سلامت را در این شهر فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار