پویش مهرواره آب برگزار می‌کند.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب همدان از برگزاری مسابقه ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب پویش مهرواره آب ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 15 September 2021
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب همدان از برگزاری مسابقه ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در قالب پویش مهرواره آب ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.


به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید عزیزی متواضع با اشاره به اینکه "پویش مهرواره_آب " با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب، به همت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، گفت: این پویش در شش بخش؛ عکس، فیلم ۱۰۰ ثانیه ای، نقاشی، مقاله و پژوهش، داستان کوتاه و کلیپ‌های کوتاه آموزشی هم اکنون در حال برگزاری است.

وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بخش "فیلم ۱۰۰ ثانیه ای" این پویش عنوان کرد: این بخش با موضوعات کودکان دوستدار آب، مادران حافظ آب، آب و صرفه جویی، ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب شرب در شهر‌ها و روستا‌ها و توجه به موارد مرتبط به فاضلاب در قالب بازچرخوانی آب برگزار می‌شود.


عزیزی متواضع زمان ساخت هر اثر را حداکثر ۱۰۰ ثانیه اعلام کرد و گفت: آثار ارسالی در بخش کودک و نوجوان  در دو قسمت حرفه‌ای و موبایلی  قابل ارائه خواهد بود که علاقه‌مندان در گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال میتوانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
وی با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تنها تا پانزدهم مهر ماه می‌باشد، یادآورشد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش آثار خود را تا پیش از پایان زمان اعلام شده از طریق نرم‌افزار‌های پیام‌رسان به شماره تلفن ۰۹۱۸۵۹۰۴۴۲۴ و همراه با کلیدواژه مهرواره _آب به دبیرخانه این پویش ارسال نمایند.

وی در نهایت تصریح کرد: ازبرگزیدگان در مراسم اختتامیه  که در نیمه اول آبان‌ماه برگزار میشود با اعطاء جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار