به مناسبت روز خبرنگار در کتابخانه مرکزی همدان؛
کد خبر: ۹۸۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 09 August 2021
به مناسبت روز خبرنگار نشست کتابخوان کتاب و رسانه در کتابخانه مرکزی همدان ویژه خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، نشست کتابخوان کتاب و رسانه ویژه روز خبرنگار با حضور برخی از خبرنگاران فعال استان همدان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

طاهره فضلعلی، رئیس کتابخانه مرکزی همدان در این نشست اظهار کرد: رسانه و کتابخانه دو عنصر اصلی در امر اطلاع رسانی و تنیده در هم هستند که می‌توانند با همکاری و همیاری هم اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان خود و عموم مردم قرار دهند. 

وی با اشاره به اینکه گستره مخاطبان کتابخانه‌های عمومی و رسانه به صورت مشترک عموم مردم هستند افزود: انسان در روزگار امروزی نیاز به اطلاعات برای حرکت و پیشرفت دارد که یکی از مهمترین منابع تأمین این اطلاعات رسانه‌ها و کتابخانه‌های عمومی هستند.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان تصریح کرد: خبرنگاران با توجه به نگاه فراگیری که دارند آثار ارزشمندی را تولید می‌کنند که برای همگان جذاب است و اغلب کتاب‌هایی که به نگارش در می‌آورند با اقبال همگان مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست از خبرنگاران خواستیم که به معرفی کتاب‌های تخصصی و عمومی حوزه کاریشان بپردازند که برای عموم مردم هم جالب توجه باشد.

در این نشست مهرداد حمزه، عضو هیأت رییسه خانه مطبوعات استان همدان به معرفی کتاب «به من دروغ نگو»، رقیه وحدتیان خبرنگار خبرگزاری تسنیم در همدان به معرفی کتاب «ارتداد»، مریم مقدم خبرنگار روزنامه همدان پیام به معرفی کتاب «تخیل در روزنامه نگاری»، فاطمه صنیعی وحید خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تابناک در همدان به معرفی کتاب «آینده نزدیک»، زلیخا کرمی خبرنگار خبرگزاری کتاب به معرفی کتاب «رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی شدن»، سولماز عنایتی خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان به معرفی کتاب «معیوب‌ها» و علی پنبه‌ای مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به معرفی کتاب «دنیای ما روزنامه‌نگاران» پرداختند.
 
 
نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان نشست کتابخوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار