به مناسبت عید غدیر صورت گرفت.
با استقرار کتابخانه عمومی سیار یارمهربان در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد طرح آخر هفته‌ها با کتاب آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 30 July 2021
با استقرار کتابخانه عمومی سیار یارمهربان در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد طرح آخر هفته‌ها با کتاب آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، ارائه خدمت کتابخانه سیار یار مهربان در مجتمع فرهنگی تفریحی عباس آباد همدان آغاز شد. این اقدام فرهنگی با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، شرکت سیاحتی علیصدر، سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان، شهرداری همدان و انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همدان صورت گرفت.

دکتر عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه مطالعه یکی از مهمترین عناصر برای پر کردن مطلوب اوقات فراغت است، اظهار داشت: به همین دلیل در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد کتابخانه سیار یار مهربان مستقر شد تا عموم مردم از اقصی نقاط استان و حتی کشور که برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان مراجعه می‌کنند، خدمات فرهنگی و امانت کتاب دریافت کنند.

وی افزود: همچنین مراجعه کنندگان اگر عضو کتابخانه نیستند می‌توانند در هر کتابخانه‌ای که مایل هستند عضو شوند و از خدمات کتابخانه عمومی محل زندگی خود و این کتابخانه استفاده کنند. همچنین اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر استان می‌توانند با ارائه کارت عضویت کتابخانه‌های عمومی از این کتابخانه نیز خدمات دریافت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: این کتابخانه روز‌های پنج شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ به ارائه خدمات می‌پردازد.

مهدی مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: امروز شاهد آغاز فعالیت کتابخانه سیار یار مهربان در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد هستیم که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری راه اندازی شده و اقبال مردم از این مجتمع به ویژه در آخر هفته‌ها فرصت مناسبی برای مطالعه است.

رضوان سلماسی، نماینده مردم همدان در شورای اسلامی شهر همدان گفت: کتابخانه سیار یارمهربان فعالیت خود را مدتی است که آغاز کرده و در تابستان با همکاری شرکت سیاتی علیصدر در مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد مستقر شده است.

وی افزود:کتابخانه را دوست داشته باشیم و همیشه با کتاب باشیم، مطالعه در‌های بسته را بر روی مردم می‌گشاید.

محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تصریح کرد: این اقدام موثری در پیش برد امور فرهنگی است تا مردم به مطالعه تشویق شوند. در شرایط شیوع بیماری کرونا، مطالعه بهترین اتفاق است و مردم می‌توانند در اوقات فراغت خود به مطالعه بپردازند.
منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار