دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان مطرح کرد.
دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: ۳۱۳ هزار پرس غذا در استان همدان در ویژه برنامه اطعام و افطار به مناسبت عید غدیر خم توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 28 July 2021
دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: ۳۱۳ هزار پرس غذا در استان همدان در ویژه برنامه اطعام و افطار به مناسبت عید غدیر خم توزیع می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، مهدی صلواتیان اظهار کرد: ۱۴ عنوان برنامه برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی مانند کاروان‌های شادی، کاروان‌های خودرویی، دوچرخه و موتوری اشاره کرد، همچنین بحث اطعام و افطار، پویش هر خانه یک پرچم و برنامه‌های خاص کودکان و نوجوان که توسط گروه‌های مختلف در روستا‌های استان انجام می‌شود در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: چهارپایه خوانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خطبه غدیر، رونمایی از بازی مشاعره فضائل امیرالمومنین، بازسازی واقعه غدیر و پیاده روی عظیم خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای عید غدیر و دهه امامت و ولایت است که در کنار این موضوعات می‌توان با کمک اقشار مختلف مردم اعم از خیرین، هیئات حسینی، مساجد، کانون‌های فرهنگی، هنری و تمام اقشار جامعه گستردگی فعالیت‌ها را بیشتر کرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: کار شاخصی که امسال انجام می‌شود پیاده روی بزرگ غدیر است که به منظور ایجاد یک گردهمایی و بزرگداشت عید بزرگ غدیر انجام می‌شود و در آن ۷۲ سفر به مشهد مقدس به افراد برگزیده هدیه داده می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد یک هم افزایی و تمرکز زدایی از کار‌ها هستیم که برای رسیدن به این هدف کمیته‌های مختلفی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران تشکیل شده است که و فعالیت‌های مربوط به هر حوزه در کمیته مد نظر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صلواتیان در خصوص محتوای برنامه‌های عید غدیر نیز گفت: اگر به مسیر طی شده نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که کار‌های بسیار خوبی مانند استفاده از محتوای نهج البلاغه، برقراری موکب‌ها و توزیع پرچم و پیکسل انجام شده است و همچنین با انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری محتوای مناسبی را برای بزرگداشت واقعه بزرگ غدیر تدارک دیده‌ایم.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان همچنین از توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذا در استان همدان به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار